sunnuntai 11. joulukuuta 2016

Beltsi


 Vappuna pukeuduin näin.


Ekaluokan päättärit

Oon kohta 9v ja oon tokalla luokalla. Koulussa tykkään eniten matikasta, siinä mä olen hyvä. Äidinkieli on taas ehkä tylsintä koulussa. Tykkään mun opesta tosi paljon.
Meen kouluun joka päivä kasiin ja pääsen ennen yhtä kotiin. Olin viimevuonna IP:ssä (iltapäiväkerho), mutta nyt en enää, koska iskä on päivällä jo kotona.
Koulussa mulla on hyviä kavereita joiden kanssa ollaan koulun jälkeenkin. Kavereiden kanssa yleensä ollaan pihalla ja leikitään erilaisia leikkejä.

 Kävin Espanjassa kampaajalla. Pitkistä hiuksista tuli aika lyhyet.


Espanjan hiekkarannalla

Harrastan joukkuevoimistelua Järvenpään voimistelijoissa nyt. Ennen voimistelin SC Vantaassa, mutta kun muutettiin Vantaalta pois niin vaihdoin seuraa Keravan Naisvoimistelijoihin. En tykännyt KNV:n joukkueesta, joten lopetin voimistelun marraskuussa 2015, murtunut solisluukin saattoi vaikuttaa asiaan.
Vuoden aikana kerkesin kokeilemaan jalkapalloa, joka ei ole muuten kivaa. Kävin myös luistelukoulussa ja pelasin jääkiekkoa. Voimistelemaan palasin marraskuussa 2016, voimistelu on vaan se mun juttu! Ens vuonna päästään ehkä jo kisaamaan 8-10-vuotiaiden sarjassa.


Solisluu murtunut. Pidin kantosidettä 3 viikkoa ja olin liikuntakiellossa 6 viikkoa.

-Beltsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti