torstai 17. tammikuuta 2013

Iholla

Olin jo ensimmäisellä kaudella aivan koukussa kyseiseen sarjaan. Nyt vihdoin ja viimein pitkän odotuksen jälkeen se alkoi uusilla jaksoilla 14.1!
Tänään katselin netistä jaksot jotka oli jäänyt näkemättä.
Jaksot löytyvät täältä.

Monet yritti viime keväänä/kesänä saada mua hakemaan tuohon sarjaan, Tony meinasi ilmoittaa mut sinne ilman mun suostumustakin. Se olisi voinut olla mielenkiintoista mutta eipä mulla elämässä tapahdu mitään ihmeellistä mikä kiinnostaisi katsojia, ja ties mitä olisin möläytellyt, sellaisia asioita joita en todellakaan olisi halunnut kokokansan tietoisuuteen. Enkä todellakaan ole sellainen ihminen joka viihtyisi kameran edessä.  Että ihan hyvä vaan etten hakenut ja voin hyvällä mielellä seurailla sarjaa ja katsella toisten elämää. Ja tuskin mua olisi edes valittu siihen ohjelmaan. ;D

-Tia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti