torstai 20. marraskuuta 2014

Fakta x 20

Kiitos kaikille blogien linkittäjille, sain paljon uutta luettavaa. Yritän pikapuoliin saada esittelypostaukset valmiiksi.



1. Syön leivästä aina reunat ensin
2. Olen harrastanut taitoluistelua, balettia, kanteleensoittoa, ratsastusta, showtanssia ja videotanssia
3. Jo ala-aste ikäisenä halusin nuorena äidiksi
4. Meillä on viisi eläintä
5. Olen älypuhelin koukussa
6. Olen kofeiini koukussa (kahvi+energiajuoma)
7. Ennen en stressanut mistään, nyt stressaan kaikesta
8. Olin oikutteleva oppilas
9. En tykkää sienistä tai oliiveista
10. Juon kahvini aina maidolla
11. Tykkään lukea oikeita kirjoja (En ole siirtynyt vielä tälle vuosituhannelle, en siis lue e-kirjoja)
12. Katson myös paljon teinisarjoja
13. Tykkään lauleskella
14. Avaan banaanin "väärästä" päästä, aina
15. Kuuntelen musiikkia sanoitusten takia
16. En pitänyt vanhasta työstäni yhtään, mutta silti aika ajoin kaipaan takaisin lähettiauton rattiin
17. Olen asunut vuoden Espanjassa
18. Mulla ei ole kielipäätä ollenkaan, en osaa edes englantia kunnolla
19. Olen pöllöfani. Löytyy mm. pöllöreppu, -koru, -taulu, -kännykänkuoret. Pöllöt <3
20. Mulla on kaksi tatuointia


-Tia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti