perjantai 28. marraskuuta 2014

Stressipeikko

Niin kuin mä kerroin postauksessa fakta x 20, että nykyään stressaan kaikesta. Ja nyt on paljon kaikkea, mistä stressaan.

Koulun alku
Koulun navigaatiojakso alkaa ensi viikon tiistaina! Apua! Navigaatiojakso pitää sisällään mm.
opettajien haastatteluita, EA1 koulutus, työturvallisuuskortin suoritus, viestintä- ja vuorovaikutustaidot ja paljon muuta. Eniten tässä kouluhommassa stressaa se, että pääsenkö jakson läpi. Mitä jos ne toteaakin, että en ole soveltuva alalle, mitäs mä sitten teen?

Tonyn koulu
Tony aloitti muutama kuukausi sitten oppisopimuskoulutuksen kuljetusalalle ja samalla suorittaa rekkakortin. Kouluiltoja on tiedossa nyt joulukuulle enemmän kuin tarpeeksi. Mikä tarkoittaa sitä, että nähdään illalla jos nähdään, Tony  menee aamulla ihan normaalisti töihin, pyörähtää kotona ja lähtee koululle. Arki muuttuu kerta heitolla todella paljon, kuinkas me kaikki asiat järkätään?

Joulu
Joulu on ihanaa aikaa. Mä olen jouluhöperö, mutta silti stressaan. Saadaanko ostettua lahjat kaikille, kenelle halutaan? Kerkeänkö missään välissä laittamaan joulua kotiin? Miten meillä menee jouluaatto äidin luona, kahden koiran ja kahden lapsen kanssa. Mitä me tehdään joulupäivänä ja tapanina?

Työt
Koska työkkäri on peestä, niin en saa joulukuulta rahaa, koska menen navigaatiojaksolle. Enkä ole koulun kirjoissa vielä opiskelija, joten en voi opintotukeakaan hakea. Eli nyt pitäisi saada jostain hyvin joustava osa-aika työ. Päivät kuitenkin olen koulussa ja Tony monet illat. Vuokrafirmat siis olisi ainoa vaihtoehto mulle tässä tilanteessa. Huoh.

Onneksi mulla on koirat joiden kanssa voi hyvin lähteä tuonne synkkään syystalvi säähän tarpomaan! Saanpahan muutakin ajateltavaa ja stressi helpottaa.



MUISTUTUS VIELÄ LOPPUUN!
Dreamaholic:ia voi seurailla;


-Tia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti