keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Inkfinity Design

Joulukalenteri Luukku 12, 13 & 14 kerroin, että olin Susan mukana, kun hän kävi ottamassa itselleen uuden tatuoinnin, Hirmu-hauvan tassun jäljen.




Samalla sain tutustua tatuoijaan Siruun. Inkfinity Design (http://inkfinity.fi/) on Sirun oma studio, jonka hän pisti pystyyn ihan hetki sitten, 1. joulukuuta. Studio sijaitsee Ala-Malmilla, osoitteessa Vilppulantie 26 B, 00700 Helsinki. Tatuointeja Siru on tehnyt vuodesta 2009.



 Siru on omien sanojen mukaan "moottoriturpa", joten tylsää ei kerennyt tulla. Siinä sivussa seuraajana, itsellä alkoi nousta suuri halu saada omat ideat iholle. Kyselinkin Sirulta miten oma idea onnistuisi ja, että pysyisikö se hyvännäköisenä vuosien jälkeenkin. Suunnitelmia kuitenkin jouduin muuttamaan, koska siinä oli liian suuri riski, että olisi mennyt "mössöksi" ajan kanssa. Varasin kuitenkin ajan ja kerroin lasten nimet ja syntymäajat. Höpistiin ja Siru vähän kyseli minkälaista olin ajatellut, sanoin vain Helinäkeijun "keijupölystä", mutta muuten annoin Sirulle vapaat kädet.

Sunnuntai-iltana sain kuvan Sirulta

Olin todella tyytyväinen Sirun piirtämään kuvaan ja aloin odottamaan tatuointiaikaa vielä innokkaammin, jos vain mahdollista. Tony pyysi nähdä kuvan monta kertaa, hänkin ihastui kuvaan kovasti. Myös kavereilta sain kehuja kuvasta.

 Siirtokuva iholla

 Loput piirretty tussilla

 Kidutus alkakoon


 Välivaihe

VALMIS!

Voin sanoa, että kyllä teki kipeetä, ainakin lopussa, alussa ei. Mutta kyllä se oli sen arvoista, on niin hieno lopputulos!
Tähtien keskiosa muuttuu valkoiseksi muutaman päivän sisällä. Siru lupasi mulle, että niistä tulee aluksi pinkit, mutta mulla ilmeisesti on kummallisen väristä verta ja niistä tähdistä tuli aluksi oransseja. Hehee.
Nyt tatuoinnin päällä on haavakalvo, perjantaina saan sen ottaa pois ja alkaa rasvaamaan tatuointia. Varmasti tulen esittelemaan tatuointia täällä uudelleen, kunhan paranee ensin kunnolla! 
Mä olen niin iloinen, että sain vihdoin uuden tatuoinnin. Seuraavaksi olisi taas Tonyn vuoro!

-Tia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti