keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Iskä

Heipä hei ja hyvää jo mennyttä miesten päivää.

Olipas oikeastaan aika erikoinen vapaapäivä, jona ei oikeastaan saatu aikaan mitään ihmeellistä ja Tia muisti miesten päivän vasta kun hänelle kerroin siitä. No siis itsekin sain asian selville vasta kuultuani siitä radiosta. Kävimme Ikeassa ostamassa hiukan lamppuja kämppään kun on muuten niin pirun pimeää ja vaikkakin kynttilät ovat romanttisia, lapsikodissa hieman vaarallisia. Ja Tia halusi välttämättä vaihtaa lastenhuoneen järjestyksen juuri sinä ainoana vapaapäivänä joka mulla sunnuntain lisäksi on tällä viikolla, sen kun tietää että juuri saadaan huone yhteen järjestykseen, niin sitten jokin toinen järjestys näyttäisi paremmalta, se on vissiinki joku Feng Shui juttu. Ja ainoa homma huonekalujen siirtelyn lisäksi jota sain tehdä oli kynien teroittaminen, josta sain rakkulan sormeen. Että semmoinen Miesten päivä.



Mutta ajattelin hiukan kertoa itsestäni, en mitään syvällistä kertomusta, mutta pientä että tietää kuka olen ja mitä teen. Olen Korson kasvatti ja asuin siellä perheeni kanssa 13vuotta, Tia aina jaksaa kettuilla että oot kans yks ton sun korsos kanssa. En mä osaa sanoa onko se nyt niin paha paikka ollut kasvaa, ihan ok mies musta kai on tullut, tietysti montaa mieltä voidaan siitäkin olla. Mutta muutimme joskus 2000-luvun puolivälin vaiheilla Porvoon metsiin ja siellä ehdin asustella 1.5vuotta, oli duuni- ja koulumatkat hiukan liikaa 16v kaverille. Kävin siis töissä Korsossa ja koulua Tuusulassa.

Pääsin jo seuraavana vuonna muuttamaan omaan kotiin, olin tuolloin 17-vuotias ja asunto oli 34.5 neliöinen yksiö Tuusulassa.



Vuonna 2006 tapasin sitten Tian ihan sattumalta, luulen että Tia on siitä kertonut jo, joten skipataan se ja mennään eteenpäin. (ensimmäinen Tia<3Tony  -tarina löytyy täältä ja toinen täältä )



 Lopetin koulun ja aloin käymään täysipäiväisesti töissä, kun kuulin että Tia odottaa Isabelia. Hetken Vallinojalla asumisen jälkeen ostimme sitten Tian veljeltä nykyisen asuntomme.
Töissä olen ollut melko monessa työpaikassa, aloitin työn teon vuonna 2003, vain 14.vuotiaana oma isäni kanssa samassa työpaikassa Korson S-Marketissa, josta vaihdoin Tuusulaan. Myöhemmin toimin pelinhoitajana RAY:llä.



 Kuorma-auton kuljettajana olin Tian veljellä ja Esa Kuokalla, ja nyt olen taas palannut juurilleni kauppaan. Melko tylsää eikö?
Jos vielä kerron ruuminvammoistani niin siinähän sitten onkin jo kaikki?
Vasen polveni on leikattu kolme kertaa ja olen murtanut ukkovarpaani.
Lisäksi minulla on ärrävika, jota on koitettu puheopetuksella parantaa, mutta miksi haluaisin pois jotain joka tekee minusta minut?




Nyt tiedätte kuka olen ja missä olen asunut ja työskennellyt.



-Tony-

2 kommenttia: