lauantai 12. lokakuuta 2013

Jotain uutta






Ajattelin tällä tavalla esitellä teille uuden takin ja uudet kengät.
Kengät on Spiritstoresta ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä, en kuitenkaan heti ostanut niitä kun ajattelin että pärjään kyllä ilman, vaikka hinta ei ollut paha, 39,90. Sen jälkeen kengät kuitenkin alkoi "kummitella" ja pakko ne oli käydä ostamassa (oikeastaan Tony pakotti ne kengät ostamaan, omituinen mies)

Takki on Varustelekasta ja hintaa takilla oli 19,90. Olin pitkään haaveillut Camo-kuosisesta takista ja tämän viikon alussa Tony sai suostuteltua mut Varustelekaan katsomaan. Takki löytyi eikä hinta ollut paha, mutta tietenkin perus minänä aloin heti epäilemään tulenko koskaan kuitenkaan käyttämään takkia, ja eihän se edes sovi mulle. Suostuin kuitenkin kokeilemaan ja sen jälkeen oli kuitenkin samanlainen fiilis, "eihän tämä edes sovi mulle". Kokeilin kokoa pienempää, katselin itseäni peilistä ja mietin. Päätin kuitenkin takin ostaa (tämänkin Tonyn painostuksesta), ja olen ollut tyytyväinen. Pesun jälkeen olen takkia jo kerinnyt pitämään ja tykkään kyllä kovasti, eikä Saksan liput hihoissa enää häiritse.

-Tia

2 kommenttia:

  1. Kiva takki! :) Itekki haaveilen Camo-kuosisesta takista, mut en viel tiiä ostanko ja sopisko se ees mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kannattaa käydä kokeilemassa! Itse oon ainakin ihan rakastunut tohon takkiin, vaikka ei se ehkä ihan mun tyyliä ole. :D

      Poista